Oldalak

:)

The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2012. augusztus 14., kedd

Díj :)

Köszönöm szépen Zombori Brigi-nek! :) Sok olyan ember van akit jelöltem, akiknek a blogját csak nem régen, vagy most olvastam, így nem biztos, hogy ismernek :D De attól még szuper blogok és megérdemlik a díjat :P
Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!!
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell!!
11 kérdést kell feltennie a jelöltnek!!
11 embert kell megjelölni és linkelni!!
Nincs visszaadás/visszaküldés!!
 
11. dolog rólam : 
1. Imádom a Forma 1-et.
2. Kimi Raikkönen a kedvencem.
3. Amikor nem volt a Forma 1-ben senkinek sem szurkoltam igazán.
4. Leggyakrabban Kimi a telefonom háttere.
5. 5 testvérem van.
6. Legnagyobb álmom, hogy versenymérnök lehessek.
7. Környezetvédelmet tanulok.
8. Már leérettségiztem.
9. Nagyon szeretek írni, de sok írásom a kukában végzi.
10. Fontos számomra az olvasóim visszajelzése.
11. A legmegfelelőbb szülinapi ajándék nekem a csoki, mert azzal tuti, hogy nem fogsz mellé :D

 Akiknek továbbadom a díjat:
Niki 
Rina 
 
Zombori Brigi kérdései:
  1. Ki a kedvenc szereplőd a történetedből? Miért? Kimi, mert ő a legjobb pilóta a Formula 1-ben.
  2. Van-e a történetedben olyan szereplő aki nagyon hasonlít rád? Miben? Elisabeth, mert nekem is nagy álmom, hogy versenymérnök lehessek ^^
  3. Hogy pattant ki a fejedből, hogy f1-es történetet fogsz írni? Sok másik történetet is olvastam, és szerettem volna én is írója lenni egynek.
  4. A Forma1-en kívül szeretsz-e más sportot? A focit.
  5. Szereted a kézilabdát? Ha igen, akkor ki a kedvenc játékosod? Nem igazán, de egy kedvencet mégis ki tudnék emelni: Marian Cozma.
  6. Nézted az olimpiát? Melyik volt a kedvenc sportágad? Igen, és mindegy volt, csak magyarok legyenek benne :D
  7. Voltál-e már valahol külföldön? Sajnos még nem.
  8. Ha megváltoztathatnád a nevedet, akkor hogy hívnának? Zsófia
  9. Szeretsz/ tudsz főzni? Csak apróságokat :D
  10. Ha lesznek gyerekeid hogy fogják őket hívni? (1fiú, 1lány) Máté/ Petra
  11. Ki az a családodban akire a legjobban felnézel? Apukámra, és mostohaanyukámra, mert ők mindent megtesznek azért, hogy nekünk a legjobb legyen. :)
 A kérdéseim:
1. Ki a kervenc szereplőd a saját történetedből?
2. Ki a kedvenced az én történetemből? ( ha olvastad)
3. Mi ihlette a történeted?
4. Melyik a kedvenc Forma 1-es pályád, és miért?
5. Kit tartasz példaképednek, és miért?
6. Milyen zenét hallgatsz?
7. Van e testvéred?
8. Melyik külföldi sztárral találkoznál szívesen?
9. Mióta írod a történeted?
10. Volt már olyan, hogy egy dal ihletett egy novellát, vagy egy új részt?
11. Mit változtatnál a Forma 1-ben, ha megtehetnéd?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése